niedziela, 5 maja 2013

6 - Znowu Poniedziałek.

Heej.
No tak, mamy niedzielę. Leniwą niedzielę. Wstałam dzisiaj o 9, pomimo że poszłam spać koło 4.. Musiałam iść do kościoła, znaczy chciałam. Postanowiłam,że będę chodzić, będę "Dobra"..  Nie wiem jeszcze jak to zrobię,i w czym się przejawi,ale nie chcę już przeklinać, jeszcze tak często.. Do dziewczyny to nie pasuje ;)
Chyba. Muszę się też wziąć za naukę.. W pierwszym semestrze miałam średnią 4,66 , więc nie dużo mi brakowało do paska Teraz jest gorzej. Podciągnęłam się w Fizyce, chyba Geografii..ale spadłam z historii o dużo... Wychodzi mi trója,a miałam piątkę.. Chcę mieć czerwony pasek,bo tata mi obiecał nowy telefon.. A ten się już troche zepsuł, zawiesza się, co chwile wibruje bez powodu,wyłącza się przez to muzyka.. A wszystko,przez to,że rzuciłam go na trawe,na orliku,po deszczu.. Ciekawe nie? Po kościele,chwilę odpoczęłam, zjadłam obiad, poszłam do sklepu,i siedzę teraz na internecie, patrzę besty. Zaraz zabiore się za przeglądanie waszych blogów ;) Żadnych planów na dzisiaj nie mam, więc chyba sobie poleniuchuje ;3











10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, jak zielono *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te zdjęcia *,* :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaję ;) może kojarzysz z photobloga :)

    Gdzie są takie fajne ruiny? w jakim miescie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu :) I ładne zdjęcia :) Ja też obserwuję :]
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ;) Mniej bloga, więcej nauki i pasek pojawi się na świadectwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekląć można sobie z nerwów, ale tako to bez sensu :) również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)

    Również obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sceneria zdjęć *.*


    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń