środa, 1 maja 2013

5 - Codzienność

Heej..
Co u mnie? Tak jak codziennie. Samotnie i dołująco. Wszystko jest niby dobrze,gdy jestem z przyjaciółmi,chociaż nie zawsze,bo często mam doła,ale tego nie pokazuje,i po czasie zapominam.. Nie wiem czemu. Czuje sie taka sama. Nie chodzi o przyjaciół,ale o chłopaka.. Nie wiem,dziwna jestem.. Sama nie umiem tego wytłumaczyć. Ale przez to jak widzę tych zakochanych i wgl to taka zazdrość mnie bierze,i tak smutno mi się robi.. Ah szkoda gadać. Dzisiaj byłam w sąsiedniej wsi,jakoś 5 km od mojej na ruinach.. huehue
Z ŁĄKI NA LINIE PRZEZ LAS DO RUINY 
Robiłyśmy zdjęcia, wygłupiałyśmy się i w ogóle.  Byłyśmy na takiej linie,w sumie większość czasu.

No i z tego właśnie spadłam, i mnie dupa strasznie boli,że chodzić nie mogę. A dziwne,ponieważ zleciałam na plecy,i oddechu przez jakiś czas nie mogłam wziąć I też w tym miejscu. Siedziałam sobie na górce i patrzałam jak Klaudia zjeżdża.. Obracam się za siebie,patrze, a tu PIES. Średniej wielkości,biały, stary chyba bo miał szortstką sierść. Klaudia go pogłaskała,potem ja. Dałam mu chipsyy,wodę. Porzucałam mu kija. Tak śmiesznie na niego skakał,jak ninja czy coś. Następnie bujnęłam sie na tej linie,i gdy wracałam ten pies zaczął za mną chodzić, nogawki mi gryść, kostki.. Krzyknęłam na niego i przestał. Później Klaudia zaczęła się z nim bawić,a on sie na nią rzucił,zaczął warczeć, gryźć.A ona chowała się za Izą. Rzuciłyśmy mu patyka i poszłyśmy stamtąd. Na przystanku wisiał plakat z zaszczepieniami na wściekliznę i na nim było zdjęcie psa identycznego jakiego spotkałyśmy w lesie. Masakraa. Później czytałyśmy na internecie,jak zachowują się psy,które są na to chore,i było dosyć podobne do tego naszego..







15 komentarzy:

  1. Z tym psem to trochę dziwne. Co do zakochanych to moje znajome też tak mają. Ciesz się wolnością i brakiem zobowiązań do drugiej osoby teraz, póki nie masz żadnego chłopaka :) Takie związki gimnazjalne czy licealne nie są takie jak studenckie/po studiach (a one są najlepsze), mnie osobiście mdli jak widzę gimnazjalistów, którzy myślą, że wiedzą wszystko o miłości, liżą się na środku szkoły i to wszystko dla lansu, nie z uczucia. Ale każdy ma inne zdanie, więc powodzenia :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwny ten pies, najpierw zachowywał się przyjaźnie, a potem tak o.O Ale świetne zdjęcia, szczególnie to pierwsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, coś dziwny ten pies O_o

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesz się wolnością :D ja mam tak samo, chociaż uwierz mi. Nie ma nic lepszego niż przyjaźń!:* Z chłopakiem możesz zerwać lub na odwrót, a przyjaciele zawsze będą. Co do psa, na początku jak czytałam twój wpis wydawał się miły, ale rzeczywiście dziwny! :/
    A zdjęcia są boskie! Zazdroszczę Ci, że możesz chodzić w takie miejsca! Ale była bym sesjaa! xD Hahahah bardzo podoba mi się Twój blog i z chęcią będę wpadać częściej bo naprawdę fajnie się czyta. :)
    pozdrawiam :*
    http://french-girl-in-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Haha, ja bym się strasznie przestraszyła tego psa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już też obserwuję :)
    Czwarte zdjęcie jest świetne! <3
    Co do dużego wyboru conversów, to znajdziesz je tu: http://www.shopalike.pl/converse/?k=converse&mt=e&c=23036725500&gclid=CInEgtah-rYCFWXJtAodnUgAIA
    Niestety na tej stronie są jakieś drogie. Ale w sklepach conversa masz też wielki wybór :3

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 4 zdjęcia świetne! ;)

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne foty;)
    Oczywiście że obserwujemy,ja już;)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję i licze nato samo zajmie dosłownie chwilke a tak wiele radości mi da :33
    liopelia.blogspot.com
    fajnie tu ~~

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za obserwację, jednak nie lubię blogów "obyczajowych", więc Cie nie zaobserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jej super blog *,* pokochałam go :) poza tym znam cię z yt i z photobloga :* bardzo cię lubię..

    +zdjęcia są super :) ty jesteś śliczna.. :**
    +obserwuję i liczę na to samo :]]

    mój blog - merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka,co byś powiedziała na wspólna obserwacje.?:)
    http://one-direction-1love.blogspot.com/
    dopiero zaczynam.^^ przyda mi się wsparcie.<3
    ja już obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń