czwartek, 30 maja 2013

7 - Nowości ^^

Heej Miśki <3
Dawno mnie tu nie było,ohoho. I tyyle się zmieniłoo i wydarzyło ;D Zacznę od wytłumaczenia się z mojej nieobecności, a więc miałam bardzo słaby internet.. jedna strona się ładowała z 15 minut, więc nie miałam jak napisać notki. A zwolnił mi się net,przez ściągnięcie dwóch albumów Justina Biebera hahah <3 A więc moje dwa marzenia są w trakcie spełniania się <3 Jestem sobie z Adrianem ;** Od soboty, 25 maja, 21:03 <3 Układa nam się na razie średnio,ale pracujemy nad tym. Mówi,że mnie kocha,że już od jakiegoś czasu, jednak ja w to wątpie. Ja nie używam tego słowa do pierwszego lepszego. Czuje coś do niego,i powoli się zakochujee <3 Chciałabym być ciągle blisko niego, niestety mieszka za daleko ;( Poza szkołą nie mamy jak się tak często widywać.. Jego przyjaciółka ostatnuo mnie wkurzyła.., jest zazdrosna i chciała nas rozdzielić. GŁUPIA ! Jakieś plotki wymyśliłaa. grrr. Drugie marzenie to z tą przeprowadzką. Mama nie chcę się przeprowadzać ! To ogromny plus <3 Z przyjaciółmi wszystko jak najlepiej, z każdym się dobrze dogaduje,z Gabi się znów zbliżamy do siebie, w wakacje myślę że będzie najlepiej <3 Z Tomkiem się bardzo oddaliłam... nie jesteśmy już takimi przyjaciółmi.. Pomogłam mu być z dziewczyną znowu. gadałam z nią i z nim,i znowu są razem.. Ale no nie przyjaźnimy się. Pomogłam mu ze względu na to,że kiedyś byliśmy blisko.. Teraz nawet nie piszemy, eh trudno. Jego decyzja. Ale za to z Arkiem jest lepiej o wiele.. ;) W sumie coś za coś.. ale brakuje mi Tomka.. jednak nic nie zrobię. On zawsze będzie miał u mnie wsparcie,i zawsze gdy będzie mnie potrzebował,będę dla niego.. Tak jak z tą dziewczyną. Mimo,że miałam z nią konflikt lekki,to pogadałam.. i są. <3 Taakiee słodziaki ;3 Co do szkoły... musze poprawić 8 przedmiotów, na pasek.. CUDOWNIE. ehhh.. muszę zrobić co w mojej mocy..





21 komentarzy:

  1. Śliczne to pierwsze <3
    ja również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To pierwsze jest słodkie<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Ale szczerze, przestraszyłam się z początku, jak zobaczyłam, że leżysz na torach ;D


    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zdjęcia :)
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wizytę u mnie, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Wam szczęścia ;*** dobrze, że wróciłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :)
    + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie zdjęcia :)
    również obserwuje
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie możemy obserwować ja już ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Was słodziaki <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne,że obserwujemy:)Tyle,że to mój blog do galerii,więc raczej na blogu love--graphic.blogspot.com bo na tym piszę posty:)już Cię dodaję.pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia ; DD

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNE ZDJĘCIA ; P
    ZAPRASZAM DO MNIE :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejlu! Szczescia!!
    Oby byla wielka milosc!

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia. :))
    również obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia
    1 najlepsze
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjecia ;D
    obserwujemy cie i zapraszamy też do nas ;D

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. również dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń