niedziela, 28 kwietnia 2013

4 - Marzenia

Heej, jakoś tak się złożyło,że znowu post tematyczny... Tak mnie wzięło.. A więc każdy z nas o czymś marzy,czyż nie? Próbujemy spełnić swoje pragnienia,jednak czasami są one mało realne,albo nie można po prostu ot tak je spełnić. Ja marze o dwóch rzeczach.. w sumie trzech.
Pierwsze - od dziecka chciałam mieć dużego psa.. Mam yorka już 11 lat,ale moim największym marzeniem,no po prostu przez całe dzieciństwo i nadal jest duży pies.. Husky, Amstaff , Kundel , Doberman obojętnie.. oby duży.. i energiczny..Ale oczywiście mój kochany tatuś nie chcę. Twierdzi,że my wyjeżdzamy często i nie będziemy mieli z kim go zostawić.. Rodzinę całą mamy we Wrocławiu,a my mieszkamy 180 km od Wrocławia. Ale ja się dogadam z przyjaciółkami i wgl.. Ale cóż.. tata uparty i mówi,że jak będę mieszkać sama, to sobie kupie.
Drugie - chyba jak każdy, być szczęśliwym ze swoją drugą połówką, bezgranicznie.. Ostatnio poznałam taką cudowną parę. Chłopak, no ideał, kocha ją bez opamiętania, chce być dla niej idealny, jak z nim zeerwała raz bo się pokłócili, to stał w nocy pod jej domem 3 godziny,póki mu nie wybaczyła.. Piękne.. Chciałabym takiego chłopaka.  No boże mmm marzenie największe chyba.
Trzecie - Zostać w moim mieście.. Rodzice za dwa lata chcą się przeprowadzić do Wrocławia. Ja nie chcę. Kocham moich przyjaciół, to miejsce. wszystko.. jak myślę o przeprowadzce,to tylko płacze. Tata mnie namawia,że kupi mi dużego psaa.. taa haha.. przekupstwo.. ja i tak nie chce i będę się zapierać rękoma i nogami.

Żadnego z tych marzeń nie mogę teraz spełnić, na psa, mogę namawiać rodziców. Poproszę na urodziny we wrześniu, może się zgodzą. Na chłopaka muszę czekać, sam przyjdzie w najmniej niespodziewanym momencie.. Mogę czekać nawet kilka lat.. A przeprowadzka to kwestia czasu.. Może im się odwidzi..

A WY JAKIE MACIE MARZENIA? 





Przepraszam,że same samojebki,ale nie mam żadnych z sesji.
Trzecie i ostatnie zdjęcie były robione dziś w nocy;*

11 komentarzy:

  1. obserwuje i czekam na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. układ-dodaj-obraz(wgrywasz ten)-w miejscu link wpisujesz http://3.bp.blogspot.com/-f14bLFZumEY/UXzdQeSbPmI/AAAAAAAAEm8/EMhmkXmVkgA/s150/baner.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje marzenia są nie realne ;) twoje są fajne oo chciałabym poznać taka drugą połówkę. W sumie mogłabym mieć ją od zaraz, bo jest taki jeden chłopak + młodszy o rok, ale ja mam swoje powody, dlaczego z nim być nie chce ;D
    Się rozpisałam huehue :D pewnie, że obserwujemy! Ja już ;3


    kattyunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę Ci, żeby Ci się marzenia spełniły - w szczególności to z przeprowadzką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post : ) Też moim marzeniem było mieć psa i spełniło się ^^ Tobie życzę tego samego, aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły. A co do Twojego pytania u mnie na blogu, to oczywiście, że obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje mi się, że obserwuję już od dawna :D

      Usuń
  6. Fajne masz marzenia. Ja dużego psa mam od urodzenia, więc i ci życzę żebyś dostala dużego psa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że mamy podobne marzenia :)
    zapraszam do mnie
    http://przzed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. no jeśli Ci się podoba to obserwuj! ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli mój blog ci się podoba to po prostu obserwuj, nie musisz się pytać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No chłopak marzenie, jakie to słodkie ^^

    OdpowiedzUsuń