niedziela, 21 kwietnia 2013

2 - Zmiany

Heej. Przyszedł czas na mój pierwszy post tematyczny. Dotyczy zmian.. Ludzie się zmieniają nieprawdaż? Niemożliwe jest by każdy ciągle był taki sam.. Często te zmiany są na gorsze. Sądzicie że warto się zmieniać?Czy lepiej zostać sobą? Ja osobiście zmieniam się przez ludzi.. przez to jak mnie traktują i jacy są dla mnie. Przez moje "miłości" i przyjaźnie. Na niektórych się zawiodłam,a na niektórych przekonałam się,że mogę liczyć. Wszyscy mówią mi że się zmieniłam. Praktycznie każdy uważa że na lepsze,ale moja przyjaciółka i były chłopak sądzą że na gorsze. Mi się tam podoba taka jaka jestem.. Nie jestem już nudną starą Sandrą, która była grzeczna.. Teraz najważniejsza jest dla mnie zabawa i dobre wspomnienia. Chcę się nacieszyć życiem, bo ono jest krótkie. Chcę mieć co wspominać,a nie.. Może popełniam błędy,ale to są moje błędy. Nauczą mnie w końcu czegoś. To moje życie, i nikt nie może za mnie decydować.
Od jutra, albo pojutrza będzie więcej zdjęć;*

9 komentarzy:

  1. Fajny blog :) Oczywiście obserwuje i liczę również na obserwację :) http://xxturnmeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog.
    Wpadnij i zostaw po sobie ślad:
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, już obserwuję;) liczę że zajrzysz do mnie ejszcze , ejst nwoy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. z przyjemnością Cię zaobserwuję! ^^ Miałam odpowiedzieć na Twoim blogu :)
    Bardzo ciekawy, spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na new notkę oraz obserwuje ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej - miałam odpisać na Twój komentarz dotyczący TangleTeezer. Hmm, w sumie nie wiem co tu recenzować - szczotka świetnie rozczesuje, dobrze trzyma się ją w ręku pomimo kształtu i po prostu jest genialna :3 Jest baardzo dużo recenzji TT na YT i na innych stronach, więc polecam zajrzeć :)
    I oczywiście obserwuje :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej zostać sobą :3

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie, obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń