wtorek, 23 kwietnia 2013

3 - Przyjaźń

Heej, kolejny post tematyczny, tym razem o przyjaźni? Czym ona jest? Dla mnie najważniejszą rzeczą na świecie. Bez niej było by ponuro i samotnie. Czasami,nie można wielu rzeczy powiedzieć rodzinie.. masz potrzebę podzielenia sie z kimś innym. Przyjaciel zawsze cie wysłucha, opieprzy gdy bd trzeba. Jest zawsze przy tb. Przyjacielem nie można nazwać każdego. Przynajmniej u mnie musi na tą pozycję sobie zasłużyć,muszę ufać bezgranicznie,i wiedzieć że zawsze moge liczyć. Każdy mój przyjaciel jest taki prawdziwy.. Bywają kłotnie,ale prawdziwa przyjaźń będzie zawsze i nigdy się nie skończy. Z przyjaciółmi zawsze jest wesoło,oni są ze mną mimo wszystko. Kochają mnie za taką jaką jestem, nie musze udawać kogoś kim nie jestem. Osobiście staram sie byc zawsze na zawołanie przyjaciół i zawsze im pomagać,natomiast z własnych problemów nie czesto się zwierzam, wole sama sobie poradzić,ale gdy już powiem to mi pomogą.











A wy jak macie? Wolicie pogadać z rodziną,czy przyjaciółmi?

13 komentarzy:

  1. świetny blog!

    dopiero zaczynam z blogiem chciałabym zdobyć czytelników. palczak.blogspot.com zapraszam, a jeśli się spodoba możemy zacząć obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy na jakie tematy :3
    Ale wolę z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam do obserwowanych , teraz liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za propzycję, już obserwuję i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ! śliczne jesteście :)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Ja już obserwuję i czekam na rewanż :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest świetny :3 Zajebisty wręcz <3 I zazdroszczę urody *,* Tu link do mnie:
    http://highlydifferentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne jesteście , tak samo jak Twój blog *.* :D obserwujemy , już za obserwowałam :)

    http://a-day-in-the-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne leginsy :D Sliczna jestes i tak samo mysle o przyajzni. Czy byloby smotno ? jak by zamiast przyjazni byla milosc to moze nie ;3
    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam !!!
    Ps. Ja juz obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, że przyjacielem nie można nazwać każdego. Tylko trzeba na nią zasłużyć.
    Zazdroszczę tobie urody.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    pies-to-najlepszy-przyjaciel.blogspot.com
    blogkociaki.blogspot.com
    szalona-blondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dbaj o przyjaciela, bo kiedyś może go zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ! Osobiście wolę pogadać z przyjaciółką, ale i z mamą też ! ;)
    Zapraszam do siebie http://www.makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :3
    Ja wolę pogadać z przyjaciółką <3

    OdpowiedzUsuń